31.12.07

PC282127

Sinds afgelopen donderdag woon ik in de Jokelaan, nee het is geen grap. Het is verder uit het centrum dan mijn eerdere verblijf (wel dichter bij mijn werk). Het is ook een wat duurdere wijk, in vergelijking met mijn buren woon ik nog in een klein huisje.

PC282126

Dat het een duurdere buurt is drukt zich, behalve in de grootte van de huizen, uit in de hoogte van de hekken en de andere beveiliging. Ook taxichauffeurs hanteren ineens hogere tarieven voor een stukje dat echt niet langer is dan voorheen.

PC282124

Al met al ben ik er niet op vooruit gegaan, een hangmat is leuk, maar er is hier geen warm water!

2 reacties:

Anonymous Anoniem zei...

juli 2010 wij wonen nu in de jokelaan en nog steeds geen warm water

17 juni 2010 om 20:30  
Anonymous Anoniem zei...

natac40@msn.com

17 juni 2010 om 20:31  

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage