21.12.07

Toen Willem Holleeder hoorde dat hij voorlopig niet kan gaan schaatsen, kreeg ik mijn eerste post vanuit Nederland. Via internet blijf je direct op de hoogte van het laatste nieuws, e-mail doet elke afstand ter wereld teniet en ondanks kleine haperingen kun je de hele wereld bellen zolang je tot tien kunt telllen. Maar de post gaat wat je noemt nog ouderwets langzaam.

Ik had mijn krant, NRC Handelsblad, gevraagd of ze mij de internationale weekeditie wilden toesturen, en ik had ook De Groene Amsterdammer verzocht mijn exemplaar naar Paramaribo door te sturen. Vandaag ontving nrc de week van 4 december tegelijk met De Groene van 7 december. Met Priority-logo. Ik ben echt benieuwd waarom het tweeënhalve week moet duren om een pakketje van A naar B te krijgen als KLM om de dag een vliegtuig laat vliegen. Staat er een baal post een dikke week op Schiphol in een container? Gaat de post met een boot? Of ligt het aan de posterijen hier? Vertel het me.

Hè lekker, weekend.

PC071985

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage